20/03/2018 | SASC

II Taller de Videomapping FAVA365-UJI. Inscriu-te!

El Festival de les Arts de Vilanova d'Alcolea (FAVA365) amb la col·laboració del Servei d'Activitats Socioculturals (SASC), dins del seu Programa d'Extensió Universitària; organitzen la segona edició d'aquesta acció formativa que suma innovació, noves tecnologies i expressió artística.

En aquest taller, la creativitat i les imatges projectades transformen l'aparença del recolze en sofisticada animant volums que perden la seua estabilitat estàtica, la qual cosa fa d'aquesta tècnica una potent eina de comunicació per a convertir els missatges en experiències.

El curs serà impartit per Fran Pérez Rus, Llicenciat en Belles arts i Màster en “Art: Recerca i Producció” per la Universitat de Granada. Actualment compagina la seua producció artística amb la docència com a professor de videomapping en Escola Art Granada.

El taller de videomapping tindrà lloc entre el 09 d'abril i el 13 d'abril, en horari a la vesprada (16h-20:30h). Les 4 primeres sessions tindran lloc al Paranimf de la UJI i la sessió del divendres estarà a Vilanova d'Alcolea. Els projectes resultants del taller, seran exposats dins del festival FAVA365 dels dies 14 i 15 d'Abril.

Les places disponibles seran 20 i els preus de matrícula són dues: el reduït de 75€ (per a l'alumnat de la UJI, membre xarxa PEU-UJI, FAVAmigo i FAVAmiga i l'alumnat de EASD de CASTELLÓ) i el normal de 150€ (per a professionals i uns altres).

Les inscripcions es poden fer a partir del dia 29 de gener.

El procediment d'inscripció consistirà en:
• Emplenar aquest formulari web d'inscripció.
• Realitzar el pagament de la matrícula al número de compte:

ES58 3191 0564 2355 2291 2814

Enviar el justificant al correu: info@fava365.com