Taller de la XIII Jornada del projecte Patrimoni PEU-UJI: Els nostres patrimonis

11/07/2018 | SASC

El proper 28 de juliol tindrà lloc, a la Llotja del Cànem de la Universitat Jaume I de Castelló, la XIII Jornada del projecte Patrimoni del Programa d'Extensió Universitària – PEU.

El tema central d'aquesta jornada serà la urgent i necessària revisió i actualització del concepte de patrimoni cultural.

Dins d'aquesta jornada realitzarem un taller en el qual materialitzar les nostres visions i mirades sobre el que pensem i sentim que és el patrimoni cultural.

Entre tots anem a realitzar una instal·lació patrimonial i necessitem les vostres aportacions. Pot ser un objecte, una imatge, un text, un record… Volem deixar-vos llibertat total perquè cadascun pugui decidir la seva forma d'expressar i materialitzar el seu concepte de patrimoni.

A tots els que vulgueu participar en les jornades del proper 28 de juliol, us proposem que prepareu allò que per a vosaltres és i significa el patrimoni cultural i ens ho porteu el dia de la jornada.

Per tots aquells que no pugueu venir el proper 28 de juliol a la jornada, us volem plantejar una via perquè també sentiu que estem junts desenvolupant aquesta construcció col·laborativa del concepte de patrimoni cultural. Us deixem a continuació l'adreça postal del Programa d'Extensió Universitària – PEU de la Universitat Jaume I perquè ens pugueu enviar els vostres patrimonis:

A/a. Mª Lidón Gómez Monferrer
UNIVERSITAT JAUME I
Servei d'Activitats Socioculturals (SASC)
Programa d'Extensió Universitària (PEU)
Av. de Vicent Sos Baynat, s/n
12071-Castelló de la Plana
(Castelló)
SPAIN

Les vostres aportacions seran incorporades en aquesta instal·lació i ens ajudarà a comprendre i visibilitzar de manera col·lectiva la meravellosa complexitat dels nostres patrimonis.

Estem molt contents de poder compartir amb vosaltres que, per al desenvolupament d'aquesta intervenció, comptarem amb la col·laboració, creativitat i experiència a l'àrea d'educació patrimonial d’ARAE, Patrimoni i Restauració.

Esperem amb molta il·lusió les vostres aportacions!!

#peopleplacesstories

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals