15/02/2018 | SASC

El PEU-UJI ofereix als pobles de la província 216 activitats formatives de 51 empreses.

El pròxim 22 de febrer tindrà lloc en el Palau de la Diputació de Castelló la XVI Fira de la InFormació del PEU per a presentar l’oferta formativa anual del PEU que s’agrupa dins del Catàleg Virtual.

L’oferta del Catàleg Virtual 2017

El Catàleg Virtual és l’entorn virtual que permet als usuaris i usuàries del Programa d’Extensió Universitària de la Universitat Jaume I, tindre la informació actualitzada de tota l'oferta formativa i de divulgació cultural del PEU, a més de les dades de contacte de les empreses que les ofereixen. Al mateix temps, aquesta ferramenta en xarxa ha permès informatitzar els processos d'oferta i de sol·licitud de les activitats. Enguany es consolida la sol·licitud d’activitats mitjançant un formulari en xarxa que ens permet ser més àgils en el procés de recepció de les sol·licituds i per tant guanyar temps per al procés d’adjudicacions.

El catàleg d'activitats arreplega un gran nombre de propostes que s'agrupen en dos grans àmbits: les activitats formatives (cursos i tallers) i les conferències. Tota aquesta oferta es pot consultar a través del Catàleg Virtual, que es presenta, junt amb el projecte anual del PEU a la Fira de la InFormació que es celebra el proper dijous 22 de febrer al Saló de Recepcions del Palau de la Diputació de Castelló.

El procés per presentar oferta d’activitats al Catàleg per part de les empreses comença al setembre amb la convocatòria a les empreses a actualitzar els seus continguts. A més en els darrers anys el treball per a millorar la difusió d’aquesta convocatòria ha resultat molt satisfactori tenint en compte l’augment en el número d’empreses i professionals interessats en formar part d’aquest grup d’empreses compromeses per augmentar l’oferta cultural al territori rural de la província de Castelló.

Setze empreses noves han presentat oferta d’activitats, amb temàtiques que giren al voltant del: Medi ambient, Patrimoni, Artesania, Desenvolupament rural i Oci i temps lliure.

Per a 2018 han sigut més de cinquanta empreses les que s’han interessat per oferir les seves activitats al nostre Catàleg Virtual, proposant vora 230 activitats. Entre aquestes destaquen per la quantitat les dedicades a temes sobre el desenvolupament personal, les emocions o la salut.

Finalment ha sigut seleccionades per a aparèixer al nostre Catàleg 216 activitats, de les quals, 166 són cursos o tallers  i 56 són conferències.

Tota aquesta oferta i totes les novetats, són les que es presentaran a la Fira, en la que esperem comptar amb la presència d’una bona representació dels agents que treballen en el desenvolupament local en els municipis rurals de la província.

Des del PEU us animem a compartir amb nosaltres aquesta jornada tan important per a facilitar l’encontre i l’intercanvi.

El programa de la sessió és el següent:

09.30 h. Recepció i lliurament d’acreditacions

10.00 h. Presentació institucional a càrrec de les autoritats en representació de la Universitat i la Diputació.

10.30 h. Espai de trobada informal entre agents i empreses

11.30 h. Pausa cafè al jardí de Les Aules

12.00 h. Tancament de la jornada

Recordeu que l’activitat és gratuïta, però que cal que us inscribiu. Si esteu interessats a participar, heu d’emplenar el formulari online d’inscripció abans del 16 de febrer. Per a més informació podeu dirigir-se a peu-uji@uji.es o al telèfon 964 728896