El PEU amplia la convocatòria de «Memòria Viva» fins a l'11 de gener

07/01/2019 | SASC

El Programa d'Extensió Universitària (PEU) amplia la convocatòria general de resums i continua així, el procés de construcció de Memòria Viva 11, la revista anual del projecte Patrimoni. Per tant interessades i interessats a participar d’aquesta publicació poden enviar els resums seguint els passos que a continuació senyalem. Així, seran revisats per una comissió formada per representants dels Grups Locals del projecte Patrimoni i personal tècnic del Programa d'Extensió Universitària – PEU, que podran demanar més informació als autors i autores abans de l’admissió de la proposta.

La revista Memòria Viva s’articula en tres grans pilars, que constitueixen els temes de la publicació i d’aquesta convocatòria d’articles: la definició i actualització del concepte de patrimoni cultural, la seua socialització (educació patrimonial i interpretació del patrimoni) i la cerca de xarxes i models d’intercanvi i generació de coneixement, pràctica i experiència al voltant del patrimoni (les comunitats patrimonials).

Memòria Viva es publica en versió digital en valencià i castellà. Les autores i autors seleccionats tindran dret a 3 revistes en format paper. A més pot consultar-se en línia i descarregar-se de manera gratuïta.

Convocatòria de resums

Estructura del text:
1.    Títol de l'article
2.    Autor/a o autors/es
3.    Perfil professional / acadèmic
4.    Paraules clau (màxim 4)
5.    Resum (150 paraules)

Instruccions d’enviament dels resums (fins al dia 11 de gener de 2019):

Correu electrònic a: patrimoni-peu@uji.es
Assumpte: resumMV11_cognom1nom (per exemple, resumMV11_portolesangel)

Articles seleccionats

Característiques del text:
⦁    Màxim 4.000 paraules
⦁    Màxim 8 figures (imatges, gràfics…)

Lliurament de l’article complet abans del 17 de març de 2019.

Data prevista de publicació de Memòria Viva 11 és en juliol de 2019.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals