Taller de videomapping PEU - FAVA365

12/05/2017 | SASC

El Festival de les Arts de Vilanova d'Alcolea (FAVA365), amb la col·laboració del Servei d'Activitats Socioculturals (SASC), dins del seu Programa d'Extensió Universitària, organitza aquesta acció formativa que suma innovació, noves tecnologies i expressió artística.

Aquest taller naix amb la intenció de continuar construint FAVA365 com un festival d'art multidisciplinari que naix amb l'objectiu de dinamitzar un poble i encoratjar la cultura. En aquest cas, aquesta multidisciplinarietat es veu reforçada amb la introducció de les noves tecnologies en el procés creatiu.

En aquest taller, la creativitat i les imatges projectades transformen l'aparença del suport en sofisticada, animant volums que perden la seua estabilitat estàtica, el que fa d'aquesta tècnica una potent eina de comunicació per a convertir els missatges en experiències.

El curs serà impartit per Fran Pérez Rus, llicenciat en Belles Arts i màster en Art, Recerca i Producció per la Universitat de Granada. Actualment compagina la seua producció artística amb la docència com a professor de videomapping en Escola Art Granada.

El seu interès resideix en la simbiosi entre realitat física i virtual pròpia de la societat actual: una realitat híbrida que ens permet noves maneres de percebre el nostre entorn. Desenvolupa la seua activitat artística a través d'una metodologia oberta i transversal, fent ús dels nous mitjans que proporciona l'art en la seua imbricació amb la tecnologia. A través de la videocreació, instal·lació i nous mitjans, la seua obra proposa una nova forma d'experimentar la naturalesa material i virtual de la qual formem part.

El taller de videomapping tindrà lloc els dies 11 i 12 de maig, en horari de matí (de 10 a 14 h). La primera sessió tindrà lloc el dijous al Paranimf de l'UJI i la sessió del divendres serà a Vilanova d'Alcolea. Els projectes resultants del taller seran exposats dins del festival FAVA365 dels dies 13 i 14 de maig.

Les places disponibles són 15 i els preus de matrícula són els següents: reduït de 20 € (per a l'alumnat de l'UJI, membre de la xarxa PEU-UJI, FAVAmigo i FAVAmiga i l'alumnat d'EASD de Castelló) i normal de 40 € (per a professionals i altres). Les inscripcions es poden fer a partir del dia 6 d'abril en l'adreça inscripcion.uji.es

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals