2015  | XIII FIRA DE LA INFORMACIÓ

16/10/2019 | SASC

2015  | XIII FIRA DE LA INFORMACIÓ

Trobada d'agents culturals i col·laboradors del Programa d'Extensió Universitària.

La Fira de la InFormació, el fòrum on comença l'activitat anual del Programa d'Extensió Universitària de la Universitat Jaume I, tindrà lloc el proper 13 de febrer de 2015, divendres, a la sala d'actes del Palau de la Diputació Provincial de Castelló.

La #firapeu és un espai de trobada i intercanvi entre els agents socials de les comarques de Castelló i els col·laboradors habituals del Programa d'Extensió Universitària, i enceta l'any amb la voluntat de seguir treballant per apropar la formació a les àrees rurals, facilitant al màxim que tothom tinga l'oportunitat d'accedir a una formació de qualitat amb el suport de l'UJI i de la Diputació provincial de Castelló. Per a fer possible aquest objectiu la participació és clau, perquè sense el compromís i dedicació de les persones que treballen la cultura i el desenvolupament sostenible al territori res del que fem tindria sentit.

A diferència d'anys anteriors, on la trobada ha tingut lloc a la Universitat, enguany s'ha volgut canviar l'estructura i la seu per posar en valor el projecte i el treball dels tècnics de la xarxa PEU-UJI i fer més visible la contribució de la Diputació en el programa. A més, es fa extensiva la invitació a l'alcaldia i regidoria de cultura dels pobles de menys de 5.000 habitants que formen part de la xarxa PEU-UJI, perquè coneguen els projectes que l'Extensió Universitària de l'UJI els ofereix en col·laboració amb la Diputació.

L'objectiu d'aquesta jornada és doble: d'una banda, que els agents socials coneguen amb detall les propostes del Programa d'Extensió 2015 i, d'una altra banda, que els col·laboradors puguen presentar propostes interessants per als que treballen en el desenvolupament sociocultural de les zones rurals de les comarques de Castelló.

Des del PEU-UJI us animem a compartir amb nosaltres aquesta jornada tan important per a facilitar la trobada entre l'oferta i la demanda formativa i per difondre els valors i el valor del PEU

El programa de la sessió és el següent:

9.30 h. Recepció i lliurament d'acreditacions.
10.00 h. Presentació institucional a càrrec de les autoritats en representació de la Universitat i la Diputació.
10.30 h. Exposició del programa PEU i els seus projectes (Coordinació del  PEU-UJI).
11.00 h. Esmorzar – espai de trobada informal tècnics i empreses.
12.00 h. Tancament de la jornada.

Per inscriure-vos, heu de contactar abans del 6 de febrer a través del correu peu-uji@uji.es.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals