Estudiantat del Grau en Turisme visita FITUR 2020

31/01/2020 | SCP

Un grup de 40 estudiants del Grau en Turisme de la Universitat Jaume I va realitzar una visita a la Fira Internacional de Turisme FITUR 2020, que se celebrava del 21 al 26 a Madrid.

L’alumnat va visitar els 10 pavellons de la Fira, dedicats a Espanya i els diferents continents amb els seus corresponents països, on van poder conèixer un poc de la cultura i les tradicions de cada racó del món.  A més, també es van apropar al pavelló de les empreses turístiques, on van rebre informació sobre formació en aquest àmbit. Els estudiants de l’UJI també van destacar de la seua visita la secció dedicada al turisme LGTB+, denominada FITUR Gay (LGTB+), per l’àmplia varietat d’oferta turística en aquest segment.