L’UJI mostra el seu suport al clúster ceràmic a la fira Cevisama 2020

04/02/2020 | SCP

La Universitat Jaume I ha realitzat diferents accions a la fira internacional Cevisama 2020, que se celebra durant aquesta setmana al recinte firal de València, per tal de mostrar el seu suport al clúster ceràmic, un sector que té una gran importància en la formació, investigació i innovació que realitza la universitat pública de Castelló.

La rectora de l’UJI, Eva Alcón, ha visitat la fira acompanyada per Agustín Escardino, director honorífic de l'Institut Universitari de Tecnologia Ceràmica (ITC); el vicerector d’Investigació i Transferència, Jesús Lancis, i el vicerector de Planificació, Coordinació i Comunicació, Modesto Fabra.

Alcón ha assistit a la inauguració d’aquesta edició, en la qual també ha estat present el president de la Generalitat, Ximo Puig, i altres autoritats. La comitiva de l’UJI ha visitat l’exposició TRANS-HITOS, mostra d’arquitectura i interiorisme en ceràmica comissionada per l'ITC, i diverses entitats relacionades amb el sector ceràmic com ara el mateix ITC, ANFFECC, ASCER i la Diputació de Castelló, entre altres.

La rectora de l’UJI, juntament amb els vicerectors, ha aprofitat per a visitar els estands de diverses empreses vinculades a l’UJI: Ceracasa, Keraben, Pamesa, Torrecid, Vidres i Zschimmer&Schwarz.

Nous projectes de la Càtedra d’Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real» i visita de l’estudiantat d’Arquitectura

La Càtedra d’Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real» de l’UJI realitzarà la presentació oficial de les seues activitats per a 2020 el pròxim dimecres 5 de febrer a les 11 hores a l’estand de la Diputació de Castelló en la fira Cevisama. La presentació serà a càrrec de Juan B. Carda, director de la Càtedra, i José Benlloch, alcalde de Vila-real.

La Fira Destaca, la continuació del programa Ràdio Ciència o la creació d’un Observatori de Bones Pràctiques, són algunes de les activitats que la Càtedra anunciarà durant la fira Cevisama 2020 en l’espai que la Diputació de Castelló posa a l’abast dels ajuntaments de la província.

Així mateix, el dimecres 5 de febrer l’estudiantat del Grau en Arquitectura Tècnica també visitarà diferents estands de la Fira per a veure les noves tendències del sector.