Un total de 746 estudiants de l’UJI participen en els actes de graduació

13/12/2018 | SCP

La Universitat Jaume I ha celebrat durant el mes de desembre diferents actes de graduació dels quatre centres. Un total de 746 estudiants que han finalitzat els seus estudis durant el curs 2017-2018 en les diferents titulacions de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, la Facultat de Ciències Humanes i Socials o la Facultat de Ciències de la Salut han participat en els actes, que s’han celebrat al Paranimf.

Els actes de graduació estan organitzats pel Programa AlumniSAUJI, en col·laboració amb el Servei de Comunicació de la Universitat Jaume I. Aquests actes, on a més de l’estudiantat i una representació del món acadèmic també estan presents les famílies dels recents graduats i graduades, pretenen reconèixer l’esforç de l’estudiantat que ha finalitzat la seua formació i donar-los l’enhorabona.

Recurs d'imatge graduacions-fcje index

Graduació de la FCJE

Els actes han estat presidits per la rectora de l’UJI, Eva Alcón, acompanyada pel degà de la FCJE, José Luis Blasco, i tots els vicedegans i vicedeganes d’aquest centre, així com la secretaria.

Recurs d'imatge graduacio-fcs index

Graduació del Grau en Psicologia

Un total de 90 estudiants que han finalitzat els seus estudis durant el curs 2017/2018 en el Grau de Psicologia han participat en l’acte oficial de graduació de la Facultat de Ciències de la Salut.

Recurs d'imatge graduacio-estce index

Graduació de l'ESTCE

Un total de 136 estudiants que han finalitzat els seus estudis durant el curs 2017-2018 en les diferents titulacions de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) de la Universitat Jaume I han participat en els actes de graduació que s'han celebrat al Paranimf.

Recurs d'imatge graduacions-fchs-mestres index

Graduació FCHS Educació

Els actes de graduació estan organitzats pel Programa AlumniSAUJI, amb col·laboració amb el Servei de Comunicació i Publicacions.

Recurs d'imatge graduacions-fchs-humanitats-comunicacio index

Graduació FCHS Humanitats i Comunicació

El Paranimf de la Universitat Jaume I ha acollit aquesta vesprada els actes oficials de graduació de les titulacions de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (FCHS) en els àmbits d'Humanitats i Comunicació. En total han sigut 175 els i les alumnes que s'han graduat després de finalitzar els seus estudis durant el curs 2017/2018.