Estudiantat de Publicitat de l’UJI assisteix als Premis EFI i visita l'agència Sra. Rushmore

07/11/2018 | SCP

Estudiants de tercer i quart curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I, acompanyats per la professora Cristina González Oñate, van assistir el passat 25 d'octubre a la gala de lliurament de Premis a l'Eficàcia Publicitària en Comunicació Comercial 2018 de l'Associació Espanyola d'Anunciants, celebrada al Teatre Real de Madrid.

Així mateix, els estudiants van tenir l'oportunitat de conèixer l'agència de publicitat Sra. Rushmore, una de les més importants en l’àmbit nacional, amb una visita guiada a càrrec de Marta Taboada, directora d'art en l'agència i antiga estudiant de l’UJI, i d’Uxía Vila, planificadora estratègica.