Publicacions de la Universitat Jaume I presenta les seues novetats editorials en LIBER 2018 a Barcelona

10/10/2018 | SCP

La Universitat Jaume I ha presentat les seues novetats editorials a la Fira Internacional del Llibre LIBER 2018, celebrada a Barcelona.

Les novetats editorials de l’UJI han estat en estands col·lectius com el de la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE), que recull títols de més de cinquanta editorials d'universitats i centres d'investigació, o l’estand de la Generalitat Valenciana, on s’apleguen els llibres de les editorials valencianes agrupades a l’Associació d’Editors del País Valencià. També hi han estat presents en estands comercials de distribuïdors internacionals del llibre acadèmic i científic.

LIBER és la fira internacional europea més important, després de Frankfurt, on es concentra la totalitat del sector editorial: editorials, impremtes, distribuïdors, biblioteques, il·lustradors i tot un seguit de professionals al voltant del món del llibre.

Al catàleg de Publicacions de la Universitat Jaume I es poden consultar i adquirir els llibres en versió paper i altres formats.

Fira a Mèxic

Publicacions de la Universitat Jaume I ha sigut una de les 43 editorials d'universitats i centres de recerca espanyols associats a la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE) que han participat en la II Fira Internacional del Llibre Universitari (FILUNI), organitzada per la Universitat Nacional Autònoma de Mèxic (UNAM).

La mostra ha reunit 84 expositors que han representat 220 segells editorials d'institucions d'educació superior de Mèxic, Argentina, Brasil, Xile, Costa Rica, Equador, Espanya, Perú, els Estats Units i Colòmbia, país convidat d'honor.