El rei Felip VI felicita l'equip de l’UJI premiat en el Programa d'Innovació Oberta de la Fundació Cotec

28/05/2018 | SCP

Els exalumnes de la Universitat Jaume I, Antonio Rueda, expert en màrqueting, i Cristina Álvarez, doctora en Comunicació per l’UJI, i la professora del Departament de Comunicació Magdalena Mut, van assistir el passat 22 de maig a l'acte de presentació de l'Informe Cotec, celebrat al complex Duques de Pastrana de Madrid, en el qual el rei Felip VI els va felicitar pel projecte «La empresa en entornos de posverdad» guardonat en el Programa d'Innovació Oberta 2017 de la Fundació Cotec.

La recerca de l'equip de l’UJI cerca analitzar com les fake news poden afectar la reputació corporativa de les empreses. Avui dia, les organitzacions acaren nous riscos relacionats amb la reputació que fins ara no es contemplaven en la gestió dels valors intangibles. Les relacions amb els públics d'interès es poden veure danyades amb una crisi de reputació derivada d'una notícia falsa. Amb aquest treball es pretén descobrir el seu abast, analitzar eines de monitoratge i descobrir fórmules per a manejar les crisis derivades de la viralització d'aquestes falses notícies. És important mesurar i gestionar la reputació corporativa i innovar en la seua descripció.

La Fundació Cotec per a la innovació és una organització privada sense ànim de lucre la missió de la qual és promoure la innovació com a motor de desenvolupament econòmic i social. Cotec compta amb prop de 90 patrons, entre empreses privades i administracions dels àmbits regional i local.