El Festival Audiovisual Universitari Oculus premia les millors produccions audiovisuals, fotografies i videojocs de l’estudiantat de grau

22/02/2018 | SCP

El Festival Audiovisual Universitari Oculus ha celebrat la quarta edició, a la qual s’han presentat un total de 75 obres realitzades per estudiantat universitari de grau en tres categories: producció audiovisual, fotografia i videojocs. Així, en el Festival, celebrat al Paranimf de la Universitat Jaume I el 15 de febrer, s’han lliurat els premis als millors tres treballs en cada categoria, dotats amb 200, 100 i 50 euros respectivament.

Els guanyadors d’aquesta edició en la categoria de Producció Audiovisual han sigut els curtmetratges La pregunta, de There’s an elefant in the room, que han aconseguit el primer premi; Para Hunton, de Hunton, de Reve vivant, que ha quedat en segon lloc, i Momentos, de Francisco Javier Pérez Durá, que ha obtingut el tercer premi.

En fotografia ha rebut el primer premi Irene Monteagudo Tudela amb Mirades en el temps; el segon ha sigut per a Pablo Calvo Zorrilla, amb Unframed, i el tercer ha recaigut en Mar Badal Branchadell per Realitat.

Finalment, en la categoria de videojocs ha quedat en primer lloc el videojoc Worb, d’Aftermind; en segon lloc Singularity, de Singularititeam, i en tercer lloc Gravety, de Superzell.

El certamen, d'àmbit nacional, té com a objectiu promoure l’excel·lència i l’experimentació en la creació audiovisual de l’estudiantat. Està organitzat pel Grau en Comunicació Audiovisual i el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs i compta amb el suport de la Unitat de Suport Educatiu.