L’UJI celebra el Dia Mundial de la Lluita contra la Sida

12/12/2017 | SCP

•  dia-sida Premi_Cartells_SIDA_17DLL31_in

FOTO: Damián LLorens

La Universitat Jaume I s’ha sumat un any més a la celebració del Dia Mundial de la Lluita contra la Sida amb diverses activitats.

D’una banda, s’han exposat al vestíbul de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals els cartells del concurs sobre la Sida, organitzat per l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat (OCDS) per a fomentar la creativitat entre l'alumnat de l’UJI i prevenir la Sida entre la joventut.

Durant la inauguració de l’exposició, ha tingut lloc el lliurament de premis als cartells guanyadors. El primer premi ha recaigut en l'obra «Prueba lo que quieras, con quien quieras, pero…con protección»  d'Andrea Pérez Albiol, María Pardo Furió i Cristina Martí Monferrer. El segon premi ha sigut per al cartell «Sé inteligente dando amor», de Manuel Francisco Contero López, Silviu - Daniel Amuza i Juan Carlos Esturla Zöller. Finalment, ha obtingut un esment especial l'obra «No cedas al sida» de Noelia Ortega Lozano, Lucía Ariño Bolinches i Alberto Ferraris.

Així mateix, s’han instal·lat taules informatives als diferents centres de l’UJI i a la Biblioteca per part de Salusex-Unisexsida i s’ha realitzat un mural amb missatges de solidaritat i prevenció a l’Àgora.

Per a completar les accions del Dia Mundial de la Lluita contra la Sida, els investigadors de l’UJI Rafael Ballester i Cristina Giménez han participat en un diàleg en directe a través de la página de Facebook de El Periódico Mediterráneo, en el qual els lectors han tingut l’oportunitat de preguntar els seus dubtes sobre la Sida en temps real.

Imatges