El graduat en Publicitat i Relacions Públiques de l'UJI Joel Chaou Latorre, guardonat pel seu TFG en els Premis AIRP a l'Excel·lència Universitària 2022

01/06/2022 | SCP

Joel Chaou Latorre, graduat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Jaume I, ha sigut guardonat amb el premi al millor treball final de grau (TFG) sobre relacions públiques en els Premis AIRP a l'Excel·lència Universitària 2022 convocats per l'Associació d'Investigadors en Relacions Públiques (AIRP).

El treball, titulat «Imagen mediática y publicity en ONG: Proactiva Open Arms en la crisis migratoria del Mediterráneo de agosto de 2019» i tutoritzat per la catedràtica Eloísa Nos, analitza el paper de diversos agents comunicatius en els escenaris digitals que van participar en la creació d'opinió pública sobre l'ONG Proactiva Open Arms durant la crisi migratòria de la mar Mediterrània d'agost de 2019.

La hipòtesi d'aquest estudi es recolza en conceptes com la publicity i el posicionament, amb la condició d'avaluar la imatge actual de l'ONG per part de la ciutadania valenciana. Mitjançant l'anàlisi dels perfils oficials en les xarxes socials, una enquesta de posicionament i una entrevista a la directora de comunicació de l'ONG, Laura Lanuza, s'analitza l'abast social dels esdeveniments, i de quina manera ha repercutit quantitativament, tant econòmicament com orgànica, la seua exposició en els mitjans.

Presentació del TFG: https://youtu.be/EzuvBRwxqJI