Prop de 200 alumnes participen en els actes de graduació de les titulacions de Mestre/a de la Facultat de Ciències Humanes i Socials

20/12/2022 | SCP

El Paranimf de la Universitat Jaume I ha acollit els actes oficials de graduació de les titulacions de Mestre/a en Educació Infantil i Primària de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (FCHS). En total han assistit 191 graduats i graduades que han finalitzat els seus estudis en el curs 2021-2022, 109 del Grau en Mestre/a d’Educació Primària i 82 del Grau en Mestre/a d’Educació Infantil. L’acte ha estat presidit pel degà de la FCHS, Javier Vellón, acompanyat pels vicedegans de les dues titulacions, Jesús Gil i Jorge Martí, i la secretària de la Facultat, Otilia Martí.

En primer lloc, s’ha celebrat la graduació de l’estudiantat del Grau en Mestre/a d’Educació Primària. Mar Domínguez Bermejo, graduada en aquesta titulació, ha sigut l’encarregada d’intervenir en representació de l’estudiantat. Eva Maria Moros, directora del centre CEIP Cardenal Tarancón, ha sigut la padrina d’aquesta promoció.

A continuació, ha tingut lloc la graduació de l’estudiantat del Grau en Mestre/a d’Educació Infantil amb la intervenció del graduat Antonio Flores Bort en representació de l’estudiantat. La padrina d’aquesta graduació ha sigut María Soler Aguilera, professora jubilada del Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura.

Els dos actes de graduació han finalitzat amb la intervenció del degà de la FCHS, Javier Vellón Lahoz, qui ha fet referència a la capacitat d’adaptació d’aquesta promoció marcada per la pandèmia. Així mateix, ha assenyalat que «aquests quatre anys us han permès consolidar els valors que caracteritzen la comunitat UJI: l’humanisme, el compromís ètic i el principi de solidaritat, el respecte a la diversitat i a la igualtat, i la millora i protecció del medi ambient. A partir d’ara, en l’activitat professional, o en un postgrau, o, més tard, en el doctorat, tingueu sempre presents aquests valors».

Fotografies Mestre/a Primària | Vídeo de l'acte

Fotografies Mestre/a Infantil | Vídeo de l'acte