La Universitat Jaume I participa en la fira virtual Estudiar en España-Cono Sur

16/04/2021 | SCP

La Universitat Jaume I ha participat en la fira Estudiar en España, que s'ha desenvolupat el 14 i 15 d'abril de 2021 dirigida als següents països del Con Sud: l'Argentina, Xile, Paraguai i l'Uruguai. Aquesta acció s'emmarca en l'estratègia d'internacionalització de l'UJI i permet donar continuïtat a les activitats de promoció internacional que la Jaume I realitza anualment.

L'objectiu d'aquesta fira és connectar els estudiants d'aquests països amb universitats espanyoles perquè coneguen l'oferta d'estudis superiors a què poden accedir, les opcions de beques que ofereixen les universitats i els passos per a poder matricular-se en la universitat a Espanya.

En aquesta edició de la fira han participat diverses institucions d'educació superior públiques i privades espanyoles. Més de 250 persones han visitat l'estand de la Universitat Jaume I, en el qual han pogut consultar la informació sobre estudis de grau, màster i doctorat, i han tingut la possibilitat de parlar amb els representants de l'UJI.

Aquesta fira ha sigut organitzada pel Servei Espanyol per a la Internacionalització de l'Educació (SEPIE), en col·laboració amb l'Ambaixada d'Espanya a través de la seua Conselleria d'Educació.