L’UJI inicia el procés per a l’elaboració del III Pla d’Igualtat de la Universitat

04/02/2021 | SCP

La Universitat Jaume I ha iniciat el procés per a l’elaboració del III Pla d’Igualtat de la Universitat amb l’acte de constitució de la Comissió Negociadora per a la confecció d’aquest pla.

La comissió serà l’encarregada de negociar i elaborar el diagnòstic i les mesures que integraran el Pla. També tindrà competències en l’elaboració de l’informe de resultats del diagnòstic, la identificació de les mesures prioritàries i el seu àmbit d’aplicació, mitjans materials i humans necessaris per a las seua implantació i cronograma d’actuacions; i en l’impuls de la implantació del Pla d’Igualtat, entre d’altres.

La Comissió Negociadora, presidida per la vicerectora de Promoció Lingüística i Igualtat, Pilar Safont, amb el suport de la directora de la Unitat d’Igualtat, Mercedes Alcañiz, està formada per sis membres en representació de la comunitat universitària atenent els eixos fonamentals que estructuren el I i II Pla d’Igualtat, i sis membres en representació de les seccions sindicals.

«A l’UJI som afortunades per comptar amb persones expertes de reconegut prestigi internacional en els estudis de gènere i de diversitat afectivo-sexual. Amb el seu assessorament podrem incloure mesures que contribuisquen a la igualtat real dins la Universitat», ha destacat Pilar Safont.