La Universitat Jaume I celebra la Setmana de Benvinguda

18/10/2021 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló ha iniciat la Setmana de Benvinguda que tindrà lloc al campus universitari del 18 al 21 d’octubre amb un programa d’activitats culturals i lúdiques organitzades pel Consell de l'Estudiantat per a tota la comunitat universitària i la societat castellonenca.

Entre les primeres activitats destaca la inauguració d’una exposició sobre els 30 anys de promoció lingüística que mostra una part de les campanyes que el Servei de Llengües i Terminologia, mitjançant l’Àrea de Promoció Lingüística, i moltes vegades en col·laboració amb la resta d’universitats públiques valencianes i la Generalitat Valenciana, ha dut a terme durant aquest període de 30 anys. La mostra es pot visitar fins al 15 de desembre al vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

D’altra banda, s’han organitzat xarrades de temàtica diversa, la fira d’associacions i serveis, i jocs tradicionals. A més, s’ha instal·lat una carpa informativa per a l’estudiantat i es repartirà fruita cada matí de part d’UJI Hàbitat Saludable.

Per últim, cada vesprada, a partir de les 19.30 hores, l’Àgora acollirà actuacions i espectacles com els concerts de la Big Band de l’UJI i de Fantuka; l’espectacle «Riures en valencià» de Maria Juan, Saray Cerro i Cabrafotuda i l’actuació del mentalista Toni Pons.