L’UJI i la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana treballaran conjuntament per a posicionar la província de Castelló com a referent en innovació

21/07/2020 | SCP

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, ha mantingut una reunió amb el president de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), Salvador Navarro, i el president del Consell Social de l’UJI i de CEV Castelló, Sebastián Pla, amb l’objectiu de treballar conjuntament en la diversificació del teixit empresarial i en l’impuls de la innovació a la província de Castelló.

En aquest sentit, la CEV ha traslladat la voluntat d’estretir la col·laboració amb la Universitat per tal d’enfortir la relació entre el teixit empresarial i el món acadèmic i, a través d’aquesta major col·laboració, poder afrontar amb més garanties els reptes econòmics i socials.

En la reunió, Eva Alcón ha destacat la tasca clau que realitza la universitat en generació i transferència de coneixement perquè les empreses puguen innovar. En aquest sentit, la rectora de l’UJI ha assenyalat que «és fonamental establir sinèrgies entre la Universitat i l’àmbit empresarial per tal de posicionar la província de Castelló com a líder en innovació i fer front als reptes de futur des d’una nova perspectiva».

Per la seua part, Salvador Navarro ha reiterat el compromís de la CEV d’augmentar la innovació empresarial al territori, a través d’un treball conjunt entre els diferents agents implicats en l’ecosistema de la innovació. En aquest sentit, el president de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana ha recalcat que «és fonamental diversificar l’activitat com a territori i com a província per tal de ser un referent en I+D+i».