L’UJI és nomenada patró electe de la Fundació Comunitat Valenciana-Regió Europea

22/07/2020 | SCP

La Universitat Jaume I enforteix la seua aliança amb la Fundació Comunitat Valenciana-Regió Europea (FCVRE) a través del seu nomenament com a patró electiu d’aquesta entitat. La incorporació s'ha fet efectiva en la reunió del patronat realitzada el 21 de juliol de 2020, en la qual va participar el vicerector d'Internacionalització i Cooperació, Joan Antoni Martín, com a nou representant de l'UJI en el patronat.

La FCVRE és una entitat dependent de la Direcció General de Relacions amb la UE i l'Estat, i adscrita a la Presidència de la Generalitat. La seua principal comesa és gestionar la delegació del Consell a Brussel·les per al seguiment de polítiques comunitàries i la defensa dels interessos de la Comunitat Valenciana a Europa.

La incorporació de l'UJI a la Fundació Comunitat Valenciana-Regió Europea permetrà potenciar la projecció internacional de la universitat pública de Castelló en l'àmbit de les institucions europees.