El catedràtic de l'UJI Juan Bisquert és reelegit com a director de l'Institut de Materials Avançats

23/07/2020 | SCP

El catedràtic de Física Aplicada de la Universitat Jaume I Juan Bisquert Mascarell ha sigut reelegit en les últimes eleccions com a director de l'Institut de Materials Avançats (INAM), renovant així el càrrec per als pròxims quatre anys.

L'Institut d'Investigació de Materials Avançats de la Universitat Jaume I és un centre d'investigació sobre ciència i tecnologia interdisciplinàries en els camps de física, química i camps relacionats, aplicats a materials avançats. L'INAM va ser creat el 30 d'abril de 2015.

El seu objectiu és aconseguir ser un centre d'investigació de classe mundial en la comprensió i creació de materials, aportant coneixements científics i produint aplicacions avançades per a un futur millor. Per a aconseguir aquest objectiu, es treballa en la comprensió fisicoquímica de les propietats avançades dels materials i el seu funcionament, des de molècules i interfícies fins a compostos, connectant matèria i llum, per a crear nous coneixements que òmpliguen la bretxa entre materials i dispositius. La investigació fonamental i aplicada a l'INAM està orientada a la frontera del coneixement amb un impacte global.