El president del Consell Social de l'UJI, Sebastián Pla, mostra el seu suport a la campanya #SomUJIcontraCOVID

06/07/2020 | SCP

Sebastián Pla, president del Consell Social de la Universitat Jaume I, l'òrgan col·legiat de participació de la societat en la universitat, mostra el seu suport a la campanya impulsada per la Universitat Jaume I per a la captació de fons amb l'objectiu de pal·liar els efectes, tant econòmics com sanitaris, que està provocant la pandèmia de la COVID-19 en la comunitat universitària i la societat. «Fer-se donant és donar suport a dos aspectes fonamentals de la vida universitària: la docència i la investigació», destaca Pla.

Sebastián Pla és president de l'empresa consignatària Sucesores de Sebastián Roca, president del Consell Empresarial de Castelló de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), i de l'Associació de Consignataris i Empreses Portuàries de Castelló (ACEP). A més, és membre del Consell d'Administració de PortCastelló com a representant dels sectors rellevants en l'àmbit portuari.

Més informació: www.somujicontracovid.uji.es

Fes-te’n donant: https://bit.ly/2zMict3