Maria Vallet, doctora honoris causa de l'UJI, dona suport als projectes d'investigació de la campanya #SomUJIcontraCOVID

02/07/2020 | SCP

Maria Vallet, catedràtica de Química Inorgànica de la Universitat Complutense de Madrid i doctora honoris causa de l'UJI, ha mostrat el seu suport a la campanya de captació de fons contra la COVID-19 de la Universitat Jaume I a través d'un vídeo on demana el suport als projectes de la campanya, «un projecte per a evitar qualsevol tipus de contagi en quiròfans, en hospitals, i per al desenvolupament d'un fàrmac per a lluitar contra aquest horrible virus». Així mateix, Vallet destaca que «estic segura que ho superarem, seguríssima; però ho superarem amb ciència».

Maria Vallet, guardonada amb nombrosos reconeixements com el premi Rei Jaume I 2018 d'Investigació Bàsica pels seus treballs pioners en el camp dels materials ceràmics amb aplicacions biomèdiques, va ser nomenada doctora honoris causa per l'UJI el 27 de novembre de 2015, i és una de les millors científiques europees en l'Àrea de Ciències de Materials i, concretament, en Materials Biomèdics.

Més informació: www.somujicontracovid.uji.es

Fes-te'n donant: https://bit.ly/2zMict3