L'UJI se suma als 10 dies de dol oficial per les víctimes de la COVID-19

27/05/2020 | SCP

La rectora de la Universitat Jaume I i el seu Consell de Direcció han acordat que l'UJI se sume, des de la mitjanit del 27 de maig i fins al dia 6 de juny, als 10 dies de dol oficial que ha declarat el Govern d'Espanya en memòria de les víctimes del coronavirus. Com a mostra de respecte, dol i reconeixement a les persones que han perdut la vida a causa de la COVID-19, les banderes oficials del campus onejaran a mitja asta.

Així mateix, la rectora de l'UJI i el seu Consell de Direcció han animat també la comunitat universitària a sumar-se a la convocatòria de la Generalitat Valenciana de tres minuts de silenci que ha tingut lloc el 27 de maig a les 12 hores. Aquesta convocatòria no s'ha realitzat en cap lloc concret, sinó que s'ha dut a terme on s'han trobat les persones en aqueix moment, respectant sempre les distàncies de seguretat.