El Patronat de la Fundació Isonomia aprova els comptes anuals de 2019

30/04/2020 | SCP

El Patronat de la Fundació Isonomia s’ha reunit avui, en una sessió ordinària celebrada via telemàtica, per a aprovar els comptes anuals de 2019 de l’entitat després de la seua aprovació per part del Consell Social. La rectora de l'UJI i presidenta de la Fundació Isonomia, Eva Alcón, ha destacat en el seu informe l’adaptació de la gestió i part de l’activitat de la Fundació Isonomia a la modalitat no presencial després que es decretara l’estat d’alarma el passat 14 de març.

Alcón ha assenyalat la continuïtat d’activitats formatives en línia, com el Màster Universitari en Igualtat i Gènere en l’Àmbit Públic i Privat, el Curs de Postgrau en Agent d’Igualtat i diferents cursos de formació continuada. També cal destacar que es manté l’atenció a la comunitat universitària del Punt Violeta-Rainbow de manera virtual.

Quant a les activitats de 2019, cal destacar la Xarxa Isonomia de Municipis, que compta ja amb 90 ajuntaments adherits; els 96 tallers impartits en l’àmbit educatiu de primària i secundària que han suposat accions de sensibilització entre 1.784 estudiants (915 xiques i 869 xics); la realització de 39 exposicions itinerants programades en els municipis de la Xarxa Isonomia; o les 607 persones (539 dones i 122 homes) formades en matèria d’igualtat.

La rectora i presidenta de la Fundació Isonomia ha agraït l’esforç per a adaptar l’activitat de l'entitat al treball en línia per a «avançar en la tasca que com a Fundació tenim encomanada, que és seguir treballant per tal d'aconseguir una igualtat real de dones i homes». A la reunió del Patronat de la Fundació Isonomia també han assistit María José Senent, Santiago García Campá, Eva Cifre, Adoración López, Mari Carmen Gómez i Gemma Escrig.