La Universitat Jaume I se suma al dol oficial per les víctimes de la COVID-19

28/04/2020 | SCP

La rectora de la Universitat Jaume I i el seu Consell de Direcció han acordat que l'UJI se sume al dia de dol oficial a tota la Comunitat Valenciana en memòria de les víctimes del coronavirus. Com a mostra de respecte, dol i reconeixement a les persones que han perdut la vida a causa de la COVID-19, les banderes oficials del campus han onejat a mitja asta, igual que la resta d'edificis públics de la Generalitat Valenciana.

Per a recordar a les víctimes d'aquesta pandèmia i honrar-les en la seua memòria, la rectora de l'UJI i el seu Consell de Direcció han animat la comunitat universitària a sumar-se a la convocatòria de tres minuts de silenci el 19 d'abril, a les 12 hores, i eixir als balcons i finestres en silenci per a participar en aquest acte de record.