L’Aula Fundación Torrecid de Lideratge i Innovació de l’UJI lliura tres beques per a màster i dos premis al millor TFG i TFM

04/03/2020 | SCP

L’Aula Fundación Torrecid de Lideratge i Innovació de la Universitat Jaume I ha lliurat els premis als millors treballs final de grau i màster de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals així com les beques per a estudis de màster en un acte que ha comptat amb la presència de la rectora de l’UJI, Eva Alcón; el conseller delegat d’Al-Farben (Grupo Torrecid), Miguel Ángel Michavila; el responsable de selecció de Recursos Humans de Torrecid, Javier Gasch; la vicerectora d’Estudiantat i Compromís Social, Inmaculada Rodríguez, i la directora de l’ESTCE i directora de l’Aula Fundació Torrecid, Amelia Simó.

La rectora de l’UJI ha felicitat l’estudiantat guardonat i ha agraït Torrecid el seu suport a la Universitat i la seua aposta per la captació del talent. Així mateix, Eva Alcón ha destacat que la relació de l’UJI amb Torrecid «és un exemple de col·laboració que contribueix a la formació, la innovació i la generació i transferència de coneixement. Que universitat i empresa anem de la mà és la millor garantia per a seguir avançant».

Per la seua part, Javier Gasch ha donat l’enhorabona als premiats pel seu treball i esforç i també ha posat en valor l’estreta col·laboració de Torrecid amb la Universitat. «Des de Torrecid apostem pel talent de l’UJI perquè volem estar al costat dels millors», ha assenyalat.

En l’acte s’ha lliurat una beca a l’estudiant Noelia Jiménez Almansa, per a realitzar el Màster Universitari en Llengua Anglesa per al Comerç Internacional (ELIT), i dos beques als alumnes Pepe Feliu Peña i Carlos García Arbeloa per a cursar el Màster Universitari en Enginyeria Industrial.

Així mateix, s’ha atorgat el premi «Aula Torrecid» al millor Treball de Final de Grau, que ha recaigut en l’estudiant Eric Moya Bueno, del Grau en Enginyeria Elèctrica, i el premi «Aula Torrecid» al millor Treball de Final de Màster, que ha sigut per a Vicente López Fernández, del Màster en Enginyeria Industrial.

L'Aula Fundación Torrecid de Lideratge i Innovació sorgeix d'un conveni entre la Universitat Jaume I i la Fundación Torrecid per a promoure el talent de l’estudiantat universitari mitjançant beques i premis, millorar la seua formació tècnica a través de xerrades i conferències, i mostrar-los les oportunitats de desenvolupament professional en el clúster ceràmic de Castelló.

Fotografies