Crue posa en marxa la segona edició del saló virtual de Grau UNIferia i la primera edició de màster

12/02/2020 | SCP

Crue Universidades Españolas celebra del 17 al 28 de febrer la segona edició del saló virtual UNIferia, coordinada per la Universitat Jaume I de Castelló, dedicada als estudis de grau, i del 23 al 27 de març la primera edició dedicada a màster. L'objectiu d'aquest saló virtual és ajudar l'estudiantat a obtenir tota la informació relativa a l'oferta acadèmica de 54 universitats espanyoles.

Així, mitjançant la plataforma online www.uniferia.org, les universitats comunicaran de manera personalitzada a les persones interessades les seues propostes de titulacions de grau, els diferents sistemes d'accés, de beques, possibilitats d'internacionalització i els passos necessaris per a efectuar la matrícula. A través d'aquesta plataforma virtual, els i les potencials estudiants podran vèncer les fronteres geogràfiques i temporals, informar-se i interactuar amb els diferents serveis d'informació i orientació de les institucions participants, amb un format modern i accessible.

UNIferia és una plataforma atractiva i en format responsiu, que s'adapta als dispositius mòbils, es podrà obtenir atenció personalitzada sobre informació i orientació de cada universitat. En el punt d'informació principal, els usuaris trobaran dades generals sobre el Sistema Universitari Espanyol, així com un cercador per a localitzar títols de les universitats participants en la fira, bé per branca de coneixement o bé per àmbit geogràfic.

Conèixer l'oferta dels títols de grau i màster, els diferents sistemes d'accés, les opcions de beques o d'internacionalització poden ser factors decisius per al futur professional dels joves. Per aquesta raó, el Grup de Treball dels Serveis d'Informació i Orientació Universitària (SIOU) ha posat en marxa aquest saló virtual, una eina que millora els canals de comunicació i garanteix la igualtat d'oportunitats sense les limitacions que tenen les tradicionals fires d'educació superior.