04/02/2020 | SCP

La Universitat Jaume I porta més enllà el programa «Treball saludable», una iniciativa que pretén millorar la salut de la comunitat universitària i del públic en general a través d’un programa de gimnàstica suau.

Aquest curs, la iniciativa impulsada pel Vicerectorat de Campus i Vida Saludable, el Servei d’Esports i el programa UJI Hàbitat Saludable, pretén arribar a tota la comunitat universitària i públic en general a través d’uns vídeos que permeten realitzar aquesta gimnastica suau al despatx, a casa o en qualsevol racó de la universitat i, el que és més important, a qualsevol hora.

El programa de vídeos oferirà sessions d’estiraments i tonificació per a la millora de la postura corporal al treball, l'aula i la vida diària. Es tracta d’un total de set vídeos que quinzenalment arribaran per mitjà de les xarxes socials, enviaments a la comunitat universitària, etc., i que treballaran per grups musculars totes les parts del cos, incidint principalment en les zones que més pateixen com són l’esquena, el coll, etc.

Aquesta activitat física és complementària a la part presencial que ja es du a terme en diferents centres de la universitat a les 8 i a les 11 hores.