UJI

El grup «Not Found» de 3r de Publicitat i Relacions Públiques guanya el concurs d'idees per a Yecla 33

Els alumnes de l'assignatura Estratègies de Publicitat i Relacions Públiques desenvolupen 20 propostes per a potenciar el millor restaurant de menjar a domicili d'Espanya
15/05/2019 | SCP

El grup «Not Found», de tercer curs del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I, ha resultat guanyador del concurs d'idees per al restaurant valencià Yecla 33, dins del marc de l'assignatura Estratègies de Publicitat i Relacions Públiques. El reconegut restaurant de menjar americà de València va ser guardonat recentment com el millor restaurant de menjar a domicili d'Espanya en els premis Just Eat pels més de 20.000 votants del portal i ha sigut objecte d'estudi pels estudiants aquest semestre. 

Els estudiants del grup guanyador –Joel Chaou Latorre, Nicolás Clavijo Benítez, Flavius Daniel Pascal i Isabel Tornero Vila – van treballar una estratègia enfocada a connectar amb audiències joves de la capital del Túria, basant-se en els conflictes que sorgeixen en els sopars en grup. D'aquesta forma, van plantejar als responsables del restaurant potenciar la seua varietat d'opcions visibilitzant, sota l'eslògan «Per a gustos, Yecla 33», la possibilitat de triar alternatives per a qualsevol persona entre les seues hamburgueses, burritos o fins i tot l'acabada de llançar varietat vegana. 

Els responsables de l'assignatura, Cristina González i Álex Rubio, van valorar l'esforç dels sis grups finalistes i l'enorme aplicabilitat pràctica de les seues idees, així com la dels restants 14 grups que igualment es van quedar a les portes d'accedir a la final i presentació al client. «Els seus treballs representen una mirada estratègica profunda i de qualitat; han sigut capaços d'analitzar els públics objectius, marca i competència del restaurant per a generar campanyes de publicitat que podríem veure perfectament al carrer», van ressaltar. El co-fundador de Yecla 33, Anselmo López, va assistir in situ a la presentació dels alumnes juntament amb la responsable del compte en l'agència de publicitat Twelfhundred, Belén Peralta. 

El grup guanyador tindrà la possibilitat de desenvolupar de forma íntegra una hamburguesa que serà introduïda en la carta de Yecla 33, plasmant la seua creativitat no ja només en l'eix de la campanya presentada, sinó treballant de forma real en el desenvolupament d'un concepte gastronòmic propi, que a més podran apadrinar amb el seu nom.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions