El curs de pràctiques universitàries de l’Espai Jurídic d’Estudis Laborals acull bianualment més de 120 alumnes

28/10/2019 | SCP

L'Espai Jurídic d'Estudis Laborals de la Universitat Jaume I ha organitzat el IV Curs sobre les pràctiques universitàries. Es tracta d’una activitat presencial on s’ha exposat a l’alumnat de la universitat com funciona el règim jurídic de les pràctiques acadèmiques. En l’activitat s'han explicat les diferències entre les pràctiques curriculars, les extracurriculars i d’altres que són gestionades des de fora de l'UJI però on és requisit ser estudiantat universitari per a participar-hi.

Es tracta d’un curs que ja es consolida en la seua quarta edició i que acull bianualment més de 120 alumnes en cada edició. L'estudiantat participant ha sigut de totes les carreres de grau de la universitat, en especial dels darrers cursos, que són els que tenen més opcions per a participar i beneficiar-se del sistema de pràctiques.

En l’activitat han participat com a ponents Jaime Clemente i Fernando Vicente de l’Espai Jurídic d’Estudis Laborals i Maria Isabel Beas de la Oficina d’Inserció Professional i Estades en Pràctiques de l'UJI. També s’ha comptat com a col·laboradora amb Raquel Martín, egressada de la universitat i innovadora en l’àmbit de la criminologia.