El grup «Not Found» desenvolupa el seu projecte i crea una hamburguesa per al restaurant Yecla 33

15/10/2019 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
Twitter
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

El grup «Not Found» del tercer curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I, guanyador del concurs d'idees per al restaurant valencià Yecla 33, dins del marc de l'assignatura Estratègies de Publicitat i Relacions Públiques, ja ha desenvolupat de forma íntegra una hamburguesa que ha sigut introduïda en la carta del reconegut restaurant de menjar americà, que va ser guardonat recentment com el millor establiment de menjar a domicili d'Espanya en els premis Just Eat pels més de 20.000 votants del portal.

L’estudiantat del grup guanyador –Joel Chaou Latorre, Nicolás Clavijo Benítez, Flavius Daniel Pascal i Isabel Tornero Vila – havia treballat una estratègia enfocada a connectar amb audiències joves de la capital del Túria, basant-se en els conflictes que sorgeixen en els sopars en grup. D'aquesta forma, havien plantejat als responsables del restaurant potenciar la seua varietat d'opcions visibilitzant, sota l'eslògan «Per a gustos, Yecla 33», la possibilitat de triar alternatives per a qualsevol persona entre les seues hamburgueses, burritos o fins i tot l'acabada de llançar varietat vegana. 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions