Eva Alcón entra a formar part del Consell d'Administració d'Universia

17/12/2018 | SCP

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, ha sigut nomenada membre del Consell d'Administració  d'Universia, la major xarxa universitària d'Iberoamèrica, que agrupa 1.341 universitats i compta amb el mecenatge de Banco Santander des de la seua creació.

Eva Alcón ha participat en el Consell d'Administració de Universia Espanya, celebrat a Madrid, en el qual rectors i rectores d'universitats espanyoles han aprofundit sobre les inquietuds i necessitats de la comunitat universitària, i han aportat propostes de projectes per a impulsar i millorar l'educació superior.

Durant la sessió, Ana Botín, presidenta de Banco Santander i Universia, ha reiterat el compromís del Banoc Santander amb l'Educació Superior i ha destacat el paper fonamental que té la universitat com a agent social responsable en la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible 2030 (ODS 2030) impulsats per Nacions Unides. Pel que fa al rol de la Universitat com a agent de desenvolupament social i territorial, Botín ha explicat que «aquesta ha de ser un model d'equitat i diversitat que servisca d'exemple per a la resta de la societat a l'hora de fer front a les desigualtats».

Universia i els seus socis per a ocupació i serveis digitals van tancar l'any 2016 amb una mitjana mensual de 14,1 milions d'usuaris únics en els seus sites, 1,7 milions de seguidors en xarxes socials i van publicar més de 2,6 milions de vacants d'ocupació per a joves.