L’UJI celebra la XII Fira de comerç just i ecològic La Universitat entrega els premis a les targetes nadalenques solidàries

12/12/2018 | SCP

La Universitat Jaume I ha celebrat dimecres 12 de desembre de 2018 la XII Fira de comerç just i ecològic. Organitzada per l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat, la fira ha comptat amb la participació d’Un altre món, Oxfam-Intermón, Ediciones Kaicrón, La Tenda de Tot el Món, Jabones Beltrán, Solidaritat Internacional, Horta El Rajolar, Terraqua i Fundació Vicente Ferrer.

A més, s’ha inaugurat l’exposició «Targetes nadalenques solidàries UJI 2018» i s’han lliurat els premis als guanyadors i guanyadores del concurs que consisteixen en dues cistelles amb productes de comerç just i ecològic al primer i segon premi.

El primer premi ha sigut per a la targeta «Cartera solidària» de Cliserio Bernardino Gargallo García, Óscar Vera Navarro, Natalia Parra Campos i Alba Español Botella, i el segon premi per a la targeta «Nadal solidari» de Laura Julieth Carrejo Mosquera, José M. Cantero Ramis i Sofía Escalante Vargas. També s’ha atorgat una menció especial a «Nadal solidari» d’Ana Castillo López i Rubén Bachiller Ramos.

La vicerectora d’Estudiantat i Compromís Social de l’UJI, Inmaculada Rodríguez Moya, ha recordat que la Fira permet acostar-se i conèixer el treball d’entitats cíviques que defensen una justícia real i concreta. «Una comunitat com la nostra, que es dedica a cultivar el coneixement de manera crítica no pot desentendre’s d’aquestes problemàtiques. Cal conèixer la realitat, conscienciar-se’n i actuar. L’ètica humanista, el sentit de la responsabilitat i el cor i la consciència ens ho exigeixen», ha afegit.

Targetes nadalenques solidàries