L’alumna Gisela Esteso guanya el Premi del Grau en Periodisme UJI-Levante de Castelló

10/12/2018 | SCP

L’alumna Gisela Esteso de quart curs del Grau en Periodisme ha sigut la guanyadora del Premi Grau en Periodisme UJI-Levante de Castelló en la seua edició de 2018 amb el treball «Nos están dejando respirar», un article que aborda la situació dels treballadors que realitzen tasques sense qualificar i que es veuen afectats per la crisi i la precarització laboral i econòmica.

En el curs 2017/2018 s’han publicat 19 treballs realitzats per 27 alumnes, ja que alguns estaven redactats per dues o tres persones. Les publicacions són setmanals i coincideixen amb el període lectiu. L’experiència permet a l’alumnat l’oportunitat de prendre contacte amb el món professional al qual s’incorporaran en finalitzar els seus estudis.

La col·laboració entre el Grau en Periodisme de l’UJI i el diari Levante de Castelló es va iniciar en el curs 2011-2012 a partir de la iniciativa promoguda pel professor Andreu Casero, qui era vicedegà del Grau. Des d’aleshores el treball de selecció i revisió dels originals que s’envien a publicar en el diari el realitzen els professors Hugo Doménech (vicedegà del Grau) i Ramón Pardo.