Jesús Pelluch, graduat en Psicologia de l’UJI, guanya el primer premi Idees Joves de l’Ajuntament de Castelló

10/12/2018 | SCP

El projecte «Sé com sóc» de Jesús Pelluch-Ramos, exalumne del Grau de Psicologia de la Universitat Jaume I, ha sigut guardonat amb el primer premi del concurs Idees Joves, convocat per l'Ajuntament de Castelló a través de la Regidoria de Joventut. El premi ha estat dotat amb 1.000 euros, i s’espera la posada en marxa del projecte per part de l'Ajuntament durant l'any 2019.

La iniciativa «Sé com sóc» és un programa d’apoderament juvenil que pretén ajudar la joventut a conèixer quines són les seues fortaleses. En un format de sessions i tallers molt pràctics, es busca dotar a totes i tots els joves de la ciutat de les tècniques i recursos psicològics bàsics per a fer front a les demandes diàries i generar noves oportunitats que faciliten el seu desenvolupament personal i professional.

Es tracta «d’apoderar els joves oferint-los l’oportunitat perquè prenguen decisions a partir del reconeixement en positiu del que són i sobre els assumptes que tenen impacte en les seues vides», ha explicat Pelluch. El concurs Idees Joves té com a objectiu fomentar l'aportació d'idees per part de joves creatius i innovadors per a la realització de noves activitats culturals, d'oci i temps lliure a desenvolupar en la ciutat.