Estudiantat del Grau en Gestió i Administració Pública de l’UJI participa en una nova edició de «Parlament Universitari»

16/11/2018 | SCP

Els i les alumnes del Grau en Gestió i Administració Pública de la Universitat Jaume I han participat un any més en «Parlament Universitari», una activitat organitzada conjuntament entre Les Corts Valencianes i les universitats de la Comunitat Valenciana. L'activitat s'ha celebrat en la pròpia seu de Les Corts i ha sigut inaugurada pel seu president, Enric Morera.

En el concurs, cada grup universitari ha intervingut per a presentar el seu programa de govern i després s'ha realitzat una simulació d'una sessió d'investidura. El grup de la Universitat Jaume I, tutoritzat i acompanyat per la professora María Teresa Agut, ha estat integrat per Vanessa Bayarri, Miguel Ángel Moro, María Tortosa, Anna Bort, Claudia Candau, Marcos García, Alfonso Martínez, Andrea Oliva, Paloma Parra i Víctor Siurana, tots ells alumnes de l'assignatura de Dret Autonòmic Valencià del quart curs del Grau en Gestió i Administració Pública. I encara que, en aquesta ocasió, el seu programa no va ser el més votat, els estudiants de l’UJI van dur a terme una actuació excel·lent.

En aquesta edició del Parlament Universitari, a més de la Universitat Jaume I, han participat la Universitat CEU Cardenal Herrera, la Universitat d'Alacant, la Universitat Miguel Hernández d'Elx, la Universitat Politècnica de València, la Universitat de València, la Universitat Catòlica de València Sant Vicent Màrtir i la Universitat Europea de València.

Aquesta activitat s'emmarca dins de l'acció d'innovació educativa Formant ciutadans participatius del grup d'innovació educativa UJICONS dirigida per les professores Rosario García, Cristina Pauner i Beatriz Tomás.