Pablo Serna Gallén, graduat en Química per la Universitat Jaume I de Castelló, ha obtés un dels accèssits del Certamen Universitari Arquimedes

26/11/2018 | SCP

Pablo Serna Gallén, graduat en Química per la Universitat Jaume I, ha sigut guardonat pel jurat del XVII Certamen Universitari Arquimedes amb un dels accèssits per la seua investigació «Ceràmiques de BaTIO3 dopades amb Eu(III): composició, elucidació estructural i propietats» tutoritzada per Héctor Beltrán Mir i Eloísa Cordoncillo Cordoncillo del Departament de Química Inorgànica i Orgànica de l’UJI.

El XVII Certamen Universitari Arquimedes premia els millors projectes de recerca de totes les àrees del coneixement realitzats per alumnat de grau i màster de les universitats espanyoles. En aquesta edició s'han presentat 200 projectes, dels quals un 25% pertanyen a l'Àrea de Ciències Socials i Humanitats, un 20% a Enginyeria i Arquitectura, un 33% a l'Àrea de Ciències Biològiques i Biomèdiques i el 22% a Ciències Experimentals, Exactes i Ambientals. Aquests treballs, que aconsegueixen una excel·lent qualitat científica, representen una mostra significativa de la qualitat de la recerca que s'està duent a terme a les universitats espanyoles.

MILLOR EXPEDIENT EN QUÍMICA 2018 CV

La passada setmana, Pablo Serna Gallén havia rebut el Premi Banc Sabadell al millor expedient acadèmic en estudis de Química 2018 que atorga el Col·legi de Químics de la Comunitat Valenciana. El graduat va recollir el guardó en un acte del Col·legi de Químics de la Comunitat Valenciana que es va celebrar el 16 de novembre amb motiu del Dia Nacional de la Química.

Cal destacar que Pablo Serna també va rebre un dels premis del programa «Estudia i investiga» de la Universitat Jaume I i el Premi de Divulgació Científica 2017 de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals. Així mateix, enguany serà l’encarregat d’oferir el discurs en representació de l’estudiantat en l’acte de graduació de l’ESTCE.