L'UJI celebra el Dia del Llibre Valencià

21/11/2018 | SCP

•  dia-llibre-valencia Dia_del_llibre_Valencia_DLL12_in

FOTO: Damián LLorens

El Col·lectiu Universitat Jaume I per la Llengua i la Cultura (CULC) ha celebrat amb diverses activitats el Dia del Llibre Valencià en col·laboració amb l'ACV Tirant lo Blanc, FULL Fundació per al Llibre i la Lectura, el Voluntariat Lingüístic de l'UJI i la Biblioteca de la Universitat Jaume I.

Les activitats s’han iniciat a les 11 hores a l’Àgora amb el Creuallibres. A continuació, s’ha realitzat una visita a les instal·lacions de la Biblioteca universitària i a les 12 hores s’han presentat les noves adquisicions de llibres en valencià per part del centre universitari. Per últim, a les 13 hores al saló d’actes de l’Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau, hi ha  hagut una xarrada a càrrec d’Irene Rodrigo, presentadora del programa sobre llibres Una habitació pròpia en À Punt Media.

Fotografies