Autocontrol presenta a l’UJI els seus avanços en ètica de la publicitat 

23/11/2018 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir
  •  autocontrol Autocontrol_Publi_DLL38_in

    FOTO: Damián LLorens

El director d'Autocontrol, José Domingo Gómez Castallo, ha presentat aquest divendres 23 de novembre de 2018 davant els estudiants del Grau en Publicitat i Relacions Públiques una ponència sobre el paper i rellevància d'Autocontrol, l'associació que representa l'organisme d'autorregulació de la indústria publicitària a Espanya encarregada d'examinar i verificar l'honestedat dels missatges publicitaris. 

Gómez Castallo ha explicat els avanços de l'associació en els últims anys i el funcionament d'aquest organisme que es consolida entre un dels més potents en l'àmbit europeu. Entre les diferents funcions ha destacat especialment la labor preventiva que realitza l'associació i la importància del Jurat de Publicitat, un instrument que garanteix al públic el dret a participar i interposar queixes davant campanyes que no respecten els codis deontològics subscrits per la indústria publicitària.

Fotografies

 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions