Tres propostes de negoci d'estudiants de l’UJI, guanyadores del Reset Weekend

12/11/2018 | SCP

Tres projectes de negoci d'estudiants i antics alumnes de la Universitat Jaume I han sigut seleccionats com a guanyadors entre 20 propostes en la desena edició del Reset Weekend, que s'ha celebrat aquest passat 9 i 10 de novembre.

Les idees guanyadores d'enguany han sigut un projecte d'economia circular mitjançant una aplicació mòbil per a promoure la conscienciació sobre el desaprofitament d'aliments, DOBLEBUENO.COM, dels estudiants del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de l’UJI Flavius Daniel Pascal i Nicolas Clavijo Benítez. Anaïs Frasquet Lhuissier i Iris Lafita Balaguer, també estudiants de Publicitat i Relacions Públiques a l’UJI i amants dels animals, han desenvolupat el projecte MYSNOOT, una aplicació que cerca crear un vincle entre les persones i els animals per a adoptar de la forma més personal possible. Finalment, Antoni P. García García i Eric Gómez Serrano, antic estudiant de l’UJI, han dissenyat ARENA STACK, una plataforma de gaming per a jugadors no professionals amb una base d'economia col·laborativa.

Al llarg dels dos dies, els participants seleccionats, dirigits per mentors, han cercat la viabilitat econòmica al seu projecte, han treballat per a dotar-lo d'una imatge corporativa i un pla de màrqueting i, des de l'àrea de programació, s'han fet els primers passos per a desenvolupar la part més tecnològica de la seua proposta.

L'esdeveniment ha reunit enguany 74 participants i ha tingut una gran presència de la Universitat Jaume I, ja que també s'ha comptat amb dos mentors que exerceixen com a professorat a la universitat, Cristina González Oñate, del Departament de Ciències de la Comunicació, i Teresa Gallego Navarro, del Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció.