L'estudiant de Publicitat de l’UJI Andrea López guanya el primer premi dels Brave Brain Awards & Jóvenes Creativ@s del Never Zapping Festival

06/11/2018 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

L'estudiant del Grau en Publicitat de la Universitat Jaume I Andrea López Fabregat ha aconseguit la medalla d'or dels premis Brave Brain Awards & Jóvenes Creativ@s que s'atorguen en el marc del Never Zapping Festival, un certamen nacional en el qual els publicistes són jutjats per un jurat popular. 

Enguany l'objectiu dels Brave Brain Awards & Jóvenes Creativ@s era trobar idees que aconseguiren conscienciar la gent perquè deixe d'utilitzar plàstic, i no era suficient llançar missatges per a utilitzar-lo de forma responsable, calia fomentar l'ús d'altres materials sostenibles. 

La idea presentada per Andrea López sota el títol Google Home, detector de plàstic, es basa a utilitzar l'assistent intel·ligent de Google, que cada vegada està més present en les llars, per a conscienciar als usuaris de la necessitat de deixar d'usar plàstic. D'aquesta forma, el 8 de juny, Dia Mundial de l'Oceà, cada vegada que aquest assistent detecte sons produïts per l'ús de plàstics en el domicili diria frases com: «Saps que aqueixa botella que acabes d'obrir tarda uns 500 anys a descompondre's? T'acabe de cercar consells sobre com emmagatzemar begudes sense l'ús de plàstics, vols conèixer-los?». L'objectiu d'aquesta idea és aconseguir la conscienciació a través de l'element sorpresa perquè els usuaris pensen dues vegades abans d'utilitzar algun envàs de plàstic. 

Cal destacar que a més d'Andrea López, van arribar a la final d'aquests premis altres quatre alumnes de l'UJI: Marina Calvo Arévalo, Mara López Esteller, José Luis Roglá i Marina Ayora.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions