UJI
  • UJI

L’estudiantat del Màster de Psicologia Positiva Aplicada de l’UJI participa en l’estrena del programa «Felicitat 3.0» d’À Punt

24/09/2018 | SCP

L’alumnat del Màster de Psicologia Positiva Aplicada de la Universitat Jaume I de Castelló ha sigut els protagonistes del primer experimental social del programa Felicitat 3.0, un nou espai del canal autonòmic À punt sobre la felicitat entesa com a benestar físic i emocional en el món actual, on es difondran pautes de vida saludable, refrendades científicament, que tothom pot assumir sense canviar radicalment de vida. Dissabtes, a les 13.20 h.

El programa compta amb la col·laboració d’investigadors de tres universitats de la Comunitat Valenciana (UV, UJI i UMH), com el psicòleg i professor del Màster de Psicologia Positiva Aplicada de l’UJI Jesús Pelluch-Ramos, qui proposarà cada setmana a un grup de voluntaris i voluntàries un experiment, un gest senzill que pot canviar molt la nostra vida. En la secció «Laboratori F3» es presentaran els resultats perquè cadascun trie si provar-lo o no.

ARRISCAR-SE

Aquest primer capítol estarà dedicat al risc, amb la participació de l’alumnat de l’UJI. L’equip de Felicitat 3.0 ha gravat un experiment social sobre què passa quan ens arrisquem. I la proposta consisteix a eixir de l’armari. Diu el refrany que qui no s’arrisca, no pisca. Quan arrisquem, podem perdre; però si no arrisquem, ja hem perdut, i és la por qui ens ha guanyat. S’explicarà què és la por, una emoció bàsica i necessària, però que pot arribar a paralitzar-nos. I també apareixeran algunes persones valentes, que saben què és arriscar-se i apostar per elles mateixes.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions