La tècnica superior de l’UJI Soledad Ten és nomenada nova subdelegada del Govern a Castelló

05/07/2018 | SCP

Soledad Immaculada Ten Bachero, tècnica superior de l'escala de gestió de la Universitat Jaume I, ha sigut nomenada nova subdelegada del Govern d'Espanya en la província de Castelló.

Soledad Ten és llicenciada en Dret per la Universitat de València i funcionària de la Universitat Jaume I des de 1991. Ha sigut vocal de la Junta Electoral de l’UJI i des de 2016 forma part de la seua Comissió Econòmica. A més, des de 1993 és vocal de la Comissió Executiva de la Secció Sindical d'UGT en la Jaume I.

El Consell de Direcció de la Universitat ha mostrat la seua satisfacció pel nomenament d'una funcionària de la casa per a aquest important càrrec i ha felicitat Soledad Ten.