panoramica UJI

La Universitat Jaume I i la Universitat Occidental de Timisoara signen un conveni per a cooperar en l’àmbit de l’educació superior i la recerca

12/07/2018 | SCP

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, i el rector de la Universitat Occidental de Timisoara (Romania), Marilen Gabriel Pirtea, han signat un conveni marc entre ambdues entitats per a col·laborar en l’àmbit de l’educació superior i la recerca.

La col·laboració se centrarà en el desenvolupament d’estudis i projectes d’investigació d’interès comú i també permetrà afavorir estades de professors i investigadors per a participar en activitats acadèmiques. A més, les dues universitats facilitaran la mobilitat a través de l’intercanvi d’estudiants, professorat i personal d’administració i serveis i es prestaran assessorament mutu.

La rectora de l’UJI ha agraït l’interès de la Universitat Occidental de Timisoara per col·laborar amb la universitat pública de Castelló i ha destacat que aquest conveni «contribueix a la internacionalització de la Jaume I, un dels principals reptes del nou equip de govern, així com a la promoció de programes d’intercanvi».

Per la seua part, el rector de la Universitat Occidental de Timisoara ha recordat la importància que, en un món globalitzat, té el fet d’establir i mantenir connexió amb altres institucions europees. «Aquesta col·laboració ens permetrà treballar conjuntament tant en l’àmbit de la recerca com en la mobilitat dels nostres estudiants», ha afegit.

A l’acte també han assistit Dana Petcu, vicerectora de la Universitat Occidental de Timisoara, i la professora Corina Ilin. Per part de l’UJI, han acompanyat a la rectora el vicerector d’Internacionalització i Cooperació, Joan Antoni Martín; la vicerectora adjunta de Mobilitat Acadèmica i Pràctiques Internacionals, Eva Camacho, i la professora Eva Cifre.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat