AdComunica reuneix el món de la comunicació en l'acte de lliurament dels VI Premis Rafael López Lita

28/06/2018 | SCP

Amb motiu del seu onzè aniversari, l'Associació per al Desenvolupament de la Comunicació adComunica ha celebrat el dimecres 27 de juny de 2018, a l’Espai Cultural Villa Ana, l'acte de lliurament dels VI Premis Rafael López Lita de Comunicació, en una cita que els seus socis i sòcies han convertit en una gran reunió anual del col·lectiu vinculat amb la comunicació de la província i en la qual també es donen cita un nodrit grup de personalitats del món empresarial, social i polític provincial.

La vicealcaldessa de Castelló, Alicia Brancal, i el president de la Diputació, Javier Moliner, com a representants de les entitats patrocinadores dels Premis de Comunicació Rafael López Lita, van ser els encarregats de fer lliurament dels guardons de la sisena edició d'aquests premis. Entre les persones assistents a l'acte hi havia la rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón.

El Premi d'Honor Rafael López Lita a la trajectòria en Comunicació atorgat per la Junta Directiva de l'associació i recollit pel seu alcalde, Andrés Martínez, va ser per a la ciutat de Peníscola. El president d'adComunica, Francisco Fernández Beltrán, ha destacat «la tasca en matèria de comunicació que tant la ciutat, com el seu teixit social i empresarial realitzen en matèria de comunicació des de fa anys, la qual cosa els ha portat a ser un referent en comunicació».

Un jurat format per una representació de diferents entitats municipals i de la comunicació van acordar concedir el premi a les Noves Iniciatives en Comunicació 2018 a Amazing 360º Spain de l'empresa Amazing Up per la seua aposta innovadora en matèria de comunicació en un sector clau per a la província, així com per la seua aposta per les noves tecnologies de la comunicació. El guardó ha sigut arreplegat per Juan José Ortiz Mallasén, gerent de l'empresa.

En la categoria de Millor Projecte Empresarial en l'Àmbit de la Comunicació, el premi va ser per a la proposta Irisfillia, presentada per Daniel Vicente Rojano. Un jurat format per representants de la Diputació, l’UJI, CEEI i Espaitec van considerar aquesta com una idea amb caràcter innovador, que conjumina elements periodístics amb altres de servei públic i noves tecnologies.

L'Associació per al Desenvolupament de la Comunicació és una entitat sense ànim de lucre promoguda per professorat universitari, directors de comunicació d'empreses privades i directius de mitjans de comunicació de Castelló que es dedica al foment i el desenvolupament de la comunicació en tots els seus vessants.

Entre les activitats que adComunica desenvolupa amb la intenció de conscienciar els gestors d'empreses i institucions sobre la importància dels diferents àmbits de la comunicació, destaquen les nombroses xarrades i seminaris que organitza al llarg de l'any sobre temes d'actualitat en la comunicació i noves tecnologies.

L'acte ha comptat també amb la col·laboració de l'Ajuntament de Benicàssim.