L’UJI rep la visita d’una delegació de la universitat xinesa Jinhua Polytechnic

02/07/2018 | SCP

El vicerector d'Internacionalització i Cooperació de l’UJI, Joan Antoni Martín Montaner, i la vicerectora adjunta de mobilitat acadèmica i pràctiques internacionals, Eva Camacho, han rebut una delegació de la universitat xinesa de Jinhua Polytechnic amb la qual la Universitat Jaume I té signat un conveni marc de col·laboració.

La delegació xinesa, encapçalada pel seu rector, Zhong Yijun, s’ha reunit amb els representants de la Universitat Jaume I per tal de concretar la col·laboració en l’àmbit acadèmic entre ambdues institucions. L’oferta d’estudis de màster de l’UJI i la possibilitat de rebre tant estudiantat de màster com professorat xinès per a la seua formació en els departaments i instituts de la universitat pública de Castelló han sigut alguns dels aspectes abordats a la reunió.

A més, s’han presentat els dos estudiants de grau becats per la Jinhua Polytechnic, Noelia Pitarch Pujol i Diego Alegre Albalate, els quals realitzaran una estada de tres mesos a la Xina.

En la trobada han participat també Sheng Xiusheng, degà de l’Escola de Medicina; Ge Jianya responsable del Departament de Cooperació Universitat-Empresa; Dai Yan, directora del Centre de Serveis d’Ocupació i Incubació de Negocis; i Pan Yuqing, del Departament de Cooperació Internacional i Intercanvis; així com Li Dong, estudiant de doctorat a l’UJI; Beatriz Irún, de SUOYOU Consulting Group, i Lorena Bosquet, responsable de l’estudiantat internacional de l’Oficina de Relacions Internacionals de l’UJI.

Cal recordar que la Universitat Jaume I manté convenis de col·laboració amb diverses universitats xineses com ara la Shandong Youth University of Political Science, la Hubei University of Science and Technology, o la a Shenzhen University entre altres.