panoramica UJI

L'Institut Universitari de Dret del Transport de l’UJI lliura els Premis IDT a les millors comunicacions

15/06/2018 | SCP

L'Institut Universitari de Dret del Transport de la Universitat Jaume I ha fet lliurament avui dels VI Premis IDT a les millors comunicacions en el marc del Congrés Internacional de Transport que en aquesta edició s'ha centrat en «El transport com a motor del desenvolupament socioeconòmic».

El primer premi ha recaigut en Silvia Boboc per la comunicació «La determinación de precios por Uber como ilícito concurrencial». El segon premi ha sigut para Zofia Bednarz per «Sharing is caring, or is it? Shared transport platforms and consumer protection in the EU». Finalment, el tercer premi se li ha atorgat a la comunicació «Il diritto alla privacy nell’era dei drone», de Donatella Bocchese.

Fotografies del congrés

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions