L’UJI rep la visita d’una delegació de Macedònia

01/06/2018 | SCP

Un grup d'empresaris i representants d'entitats públiques de Macedònia ha visitat la Universitat Jaume I de Castelló amb l'objectiu de conèixer la universitat castellonenca i estudiar possibles vies de col·laboració, especialment en l'àmbit dels projectes europeus.

La comitiva, encapçalada per l'alcalde de Strumica, una de les principals ciutats del país i destacada per ser un dels centres turístics de la zona, s'ha reunit en la seu de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa amb el seu gerent, Cipriano de Mesa, i amb Carmen Lázaro, la vicerectora electa de Cultura i Relacions Institucionals, amb els catedràtics de l'UJI Juan Carda i Javier Sánchez i amb Nela Gómez, responsable de l'EuroFUE-UJI. També ha sigut convidat Andrej Tomikl, estudiant Erasmus procedent de Macedònia. En la reunió s'ha realitzat una presentació de la Universitat Jaume I i de les possibilitats de col·laboració en les diferents convocatòries de projectes europeus com ara Erasmus+, Creative Europe, Europeaid, COSME, etc.

La delegació la componen directius d'empreses macedònies del sector turístic, de tractament d'aigües i tecnologies. La visita ha sigut coordinada pel president de l'Euro-Macedonian Knowledge Innovation Center, Ilija Vuckov, i l'agenda del qual a Castelló ha continuat amb una visita a la Cambra de Comerç de Castelló. La resta de la setmana es traslladaran a València i Alacant.